petek, 6. oktober 2017

Trenta, Lepena

V soboto zjutraj sem našel čas za hiter foto potep v Trento. Sicer ni bilo čisto tako mišljeno. Prvi cilj so bila Mangrtska jezera. Vendar pa je bilo oblačno nebo. Bolj, ko sem se bližal Kranjski gori, bolj je bilo oblačno. In sem se odločil, da jo mahnem čez Vršič. Na vrhu pa se je prikazalo jasno nebo. Odpravil sem se proti Lepeni. Tam sem že pred leti našel čudovite tolmune, male slapove in mir. Nikjer nikogar. Res čudovito. 

 Voda je kristalno čista, jesenske barve pa še dodajo čar.






Tudi sonce je našlo pot skozi drevesne krošnje.

 

Ti prekrasni slapovi se na koncu zlijejo v Sočo. Sonce je še ni osvetlilo. 


Smaragdna reka je povsem primerno ime za čudovito Sočo.


Gornja slika je posneta na izhodu iz Soških korit.
Ob koritih Soče se vije krasna sprehajalna pot. Ob tej poti lahko opazujemo Sočo, kako se vije skozi ozka korita, zarezana v skalo.



 In še ena z Vršiča. Macesnom še malo manjka do zlate barve. Višje kot greš bolj so rumenkasti.


Ni komentarjev: