sobota, 14. junij 2014

Belopeška jezera

Belopeška jezera

Pa mi je končno uspelo najti jasen dan, ko ni bilo drugih obveznosti. Letošnja pomlad ima kar deževne vikende. Sicer sem imel namen vstati že ob štirih zjutraj a mi ni uspelo. Pa nič hudega. Gore so namreč tako visoke, da sonce šele nekoliko kasneje posije preko. Mimogrede, Mangrt je tretji najvišji vrh v Sloveniji.

Na parkirišču je bilo že nekaj kamperjev. Točka je krasno izhodišče za ferrato na Mangrt.

Vode je zelo veliko. Sam sem bil tu že velikokrat pa je toliko še ni bilo.

Odsevi in razgledi so bili krasni. 






Medtem ko sem čakal, da sonce obsije tudi drevesa ob jezeru so mimo priplavale male račke. Seveda jih mama raca ni pustila samih.

Po kakšnih dveh urah pa se je sonce uspel dvigniti dovolj visoko, da je obsijalo 
drevesa neposredno ob jezerski gladini.


 

 




3 komentarji:

Unknown pravi ...

Wau! Krasne fotke!

Boštjan Traven pravi ...

Hvala, Blanka. Res je bilo prekrasno jutro.

stella pravi ...

ja res so krasne...
kako čudovito deželo imamo in kako dobre fotografe..