torek, 18. junij 2013

Pod Mangrtom



Mangrtska jezera, lokacija kamor se rad vračam znova in znova. 
Ponavadi zgodaj zjutraj včasih pa tudi ponoči. Vstajanje ob 5ih zjutraj, dobra ura vožnje, potem pa oblaki in tudi rahlo pršenje. K sreči se je nekoliko kasneje prikazalo tudi sonce.


 Ker je vode zelo veliko sem bil primoran spremeniti lokacijo. Pa nič hudega. 
Vsaj spoznam še druge kotičke okrog jezera. Kar na nekaj mestih so postavljene tudi klopi in mize. Si predstavljate piknik s takšnim razgledom? Jaz sem se že odločil. 
Naslednjič gremo tja na izlet z vso družino. Pa še vročina je precej bolj znosna.


Voda je kristalno čista. Seveda plava tudi kakšno listje in veje 
ampak vodo piješ brez skrbi. In eden od pritokov me je prav zgledno odžejal.


 Krog okoli jezera je bil zaradi velike količine vode nekoliko daljši in me je kar malo utrudil. 
Na tej jasi pa se pogosto pasejo krave saj je nekoliko višje tudi staja.


Sedaj pa upam na jasno noč v nedeljo, ko bo luna spet "zelo" blizu zemlji. 
Lani maja so jo namreč zakrivali oblaki. 

Ni komentarjev: