sobota, 8. oktober 2011

Radensko polje

Končno en jutranji sprehod

Neverjetno. Ko sem pogledal, kdaj sem nazadnje kaj objavil, sem se zgrozil. December 2010. Torej skoraj leto dni nazaj. Zadnja objava je bila poplavljeno Planinsko polje. In koliko stavri se je vmes zgodilo. Je pa res, da je fotoaparat bolj sameval. Enostavno je zmanjkovalo časa. Pejšnji vikend pa je jutranje bujenje pomenilo odhod na "moje" Radensko polje. Sicer sem upal na kakšen živalski portret, a jih ni bilo na spregled. Ostale pa so jutranje kapljice na rastlinju ...
  
...in na pajčevini.

 Lani v tem času so bile ene najhujših poplav v zgodovini. Radensko polje je bilo poplavljeno v celoti, vključno s cestami in hišami. Brez čolna ali letala nisi mogel narediti niti konkretne fotke. Je pa sedaj čisto suho in ko je sonce posijalo v kotanjo...

...so se pokazale skale in ponori kjer voda priteka in odteka. Vse skupaj pa je, po mojem mnenju, kakšnih osem metrov pod lanskim vodostajem. Torej bi bil kar konkretno pod vodo.


To je samo ena od mnogih kotanj na polju in tale reža predstavlja dotok in odtok vode. 

Vlage pa je tudi v sušnem času dovolj in zato med temi skalami uspeva rastlinje. Ob prvem večjem dežju pa bo tole zelenje spet poplavljeno.

Ni komentarjev: